کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

برنامه های متنوع فرهنگی با مشارکت مدرسه شهدای قارزی شهر نقاب برگزار شد.

. به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی جوین، ، برنامه های متنوع فرهنگی به همت کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب و با مشارکت مدرسه شهدای قارزی شهرستان جوین برگزار شد....

 سعید فیضی، مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی  نقاب شهرستان جوین گفت: کتابخانه های عمومی به عنوان فرهنگسراهای اجتماعی در تلاش هستند تا ارتباط مدارس و کتابخانه  ها را بیش ار پیش تقویت کنند..

در همین راستا، سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب با حضور در مدرسه شهدای قارزی شهرستان جوین  ضمن معرفی کتاب و قصه گویی از کتاب «نادانی دشمن ماست: پنج حدیث از امام حسن عسگری (ع)» نوشته سید محمد مهاجرانی  از سری کتاب های دوازدهمین دوره مسابقات جشنواره رضوی ( در زمینه نقاشی) به معرفی دیگر کتاب های مناسب گروه سنی 8 تا 12 سال دوازدهمین دوره جشنواره رضوی از جمله کتاب بیدار شو بابا ، کتاب اسب چوبی و کتاب 10 قصه از امام حسن عسکری (ع) و نحوه شرکت در این مسابقات پرداختند

[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1402برچسب:جشنواره رضوی، دوازدهمین، کتابخانه عطاملک جوینی، نقاب، مدرسه شهدای قارزی,

] [ 6:56 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و مناسبت سی امین دوره هفته کتاب؛

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جوین  به مناسبت هفته کتاب مسابقه کتابخوانی «لذت پرواز» با محوریت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به همت کتابخانه عمومی عطا ملک جوینی شهرستان جوین برگزار می شود.

سعید فیضی، مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی شهرستان جوین ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سی امین دوره  هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، گفت: مسابقه کتابخوانی «لذت پرواز» بر اساس  کتاب «جاناتان مزغ دریایی» اثر ریچارد باخ بصورت پیامکی و از 18 آبانماه لغایت 30 آبانماه سال 1401 ویژه گروه سنی 13  سال به بالا  در قالب پاسخگویی به 5 سوال برگزار می شود.
وی افزود : جاناتان مرغ دریایی، کتابی سرشار از امید است. داستان پرواز و رهایی. داستان چگونه پریدن و چگونه دل کندن، داستان رها کردن و شکستن تمام عادات. یک داستان نمادین که می‌شود از آن اوج گرفتن را آموخت. اینکه هرگز نباید مایوس شد و دست از تلاش کشید.

علاقمندان برای دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب به شماره 09159528190 در بله پیام ارسال نمایند.

همچنین برای شرکت در این مسابقه می توانند جواب سوالهای مطرح شده از به ترتیب از چپ به راست به همراه نام و نام خانوادگی به شماره 09159528190  پیامک نمایند.

گفتنی است، پس از اتمام برگزاری مسابقه به 5 نفر از برگزیدگان به قید قرعه کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

[ سه شنبه 17 آبان 1401برچسب:جاناتان مرغ دریایی، سی امین دوره هفته کتاب، کتابخانه عطاملک جوینی نقاب ، 1401,

] [ 12:46 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

برگزاری مسابقه کتابخوانی انسان در جستجوی معنا به مناسبت هفته کتاب سال 1400

به مناسبت هفته کتاب سال ۱۴۰۰
کتابخانه عمومی عطاملک جوینی شهر نقاب
برگزار می کند:

مسابقه بزرگ پیامکی معنای زندگی از کتاب انسان در جستجوی معنا از دکتر فرانکل

جهت شرکت در مسابقه پیامکی جواب گزینه‌های درست را به ترتیب از چپ به راست به شماره 09159528190 پیامک کنید (همراه با نام و نام خانوادگی) (فقط یک عدد ۵ رقمی مانند 12345)
مهلت شرکت در مسابقه ۱۰ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰
جوایز: ۶ کارت هدیه 50 هزار تومانی

برای دریافت pdf کتاب به شماره ۰۹۱۵۹۵۲۸۱۹۰ در تلگرام و یا واتساپ پیام دهید.
@atamaleklib

[ سه شنبه 11 آبان 1400برچسب:مسابقه کتابخوانی] ، کتابخانه عمومی عطاملک جوینی، هفته کتاب، معنای زندگی,

] [ 13:4 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

با محوریت حسینیه کتاب و ماه محرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین. به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین مسابقه کتابخوانی و در ایام محرم با محوریت یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در روستای احمدآباد ملک برگزار شد.

به مناسبت شروع ماه محرم و برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و آشنایی بیشتر قشر جوان جامعه با زندگی و شخصیت ائمه اطهار(ع) برنامه های قصه خوانی کتابهای «زندگی امام رضا(ع)» اثر سیدمحمد مهاجرانی و «10 قصه از امام زمان (عج)» اثر فریبا کلهر و مسابقه نقاشی برای گروه سنی کودک و مسابقه چهارگزینه ای برای گروه سنی نوجوان در روستای خیراباد با همکاری کانون مسجد امام علی (ع) برگزار شد

[ سه شنبه 19 مرداد 1400برچسب:مسابقه نقاشی, جشنواره رضوی, 1400, خیرآباد, محرمکتابخانه عمومی عطاملک جوینی,

] [ 14:3 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

اسامی برندگان مسابقه عکاسی ویژه شب یلدا کتابخانه عمومی جوینی نقاب

[ شنبه 6 دی 1399برچسب:مسابقه عکاسی، شب یلدا، کتابخانه عمومی عطاملک جوینی,

] [ 10:21 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

برگزاری مسابقه عکاسی ویژه شب یلدا توسط کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

[ شنبه 29 آذر 1399برچسب:مسابقه عکاسیُ، شب یلدا، کتابخانه عطاملک جوینی، 1399، نقاب,

] [ 14:36 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

اسامی برندگان مسابقه نقاشی کتاب و خانواده به مناسبت هفته کتاب سال 1399

برگزاری مسابقه نقاشی کتاب و خانواده به مناسبت هفته کتاب

[ دو شنبه 12 آبان 1399برچسب:مسابقه نقاشی، هفته کتاب، 1399، کتابخانه عمومی عطاملک جوینی,

] [ 8:54 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

برگزاری مسابقه نقاشی و قصه خوانی در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین. کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب به مناسبت بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران مسابقه نقاشی را با موضوع کتاب و کتاب خوانی و  با مشارکت مهد کودک رنگین کمان شهرستان جوین در محل بخش کودک کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب برگزار کرد.

 فیضی مسئول کتابخانه ضمن اعلام این خبر افزود: درگیر کردن کودکان را از سنین کودکی با کتابخانه گام مهمی در کتاب خوان کردن آنها در بزرگسالی عنوان کرد. در پایان مراسم ضمن تقدیر از نقاشی برتر کودکان، بخش کودک کتابخانه نیز به آنها معرفی و برای کودکان قصه خوانی انجام شد.

برگزاری مسابقه نقاشی در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب به مناسبت هفته کتاب

[ دو شنبه 22 آبان 1396برچسب:,

] [ 14:39 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

بررسی نهایی آثار خاطره نویسی تا پایان امروز به اتمام خواهد رسید.

معاون توسعه کتابخوانی و کتابخانه های نهاد:

بررسی نهایی آثار خاطره نویسی تا پایان امروز به اتمام خواهد رسید

محمد اله یاری از اتمام بررسی آثار جشنواره خاطره نویسی تا پایان امروز خبر داد.

 
محمد اله یاری در گفتگو با روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، ضمن اشاره به داوری دقیق و چند مرحله ای آثار گفت: در این دوره بیش از 4 هزار اثر در مراحل نخست داوری با دقت مورد بررسی قرار گرفت و از این میان 114 اثر به مرحله ارزیابی نهایی راه یافت.
معاون توسعه کتابخوانی و کتابخانه های نهاد از بررسی نهایی آثار تا پایان امروز دوشنبه 11 اسفند ماه خبر داد و اظهار داشت: آثار کتابداران در این دوره، شامل موضوعات «کودکان و نخستین تجربه های برخورد با کودک»، «اندیشمندان و نویسندگان در کتابخانه»، «کتابدار به عنوان مشاور امین»، «ارزشمندترین تجربه کاری»، «کتابداران و خیرین کتابخانه ساز»، «اهدای کتاب»، «کتابداران و جایگاه شغلی، اجتماعی»، «کتابداران و دنیای مجازی» و «کتابدار و خانواده» است.
وی افزود: آثار ارسالی اعضای کتابخانه ها نیز در قالب موضوعات «نخستین تجربه حضور»، «وقایع و اتفاقات جالب»،«دوستان کتابخانه» و «من و کتابدار" مورد ارزیابی قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: برگزیدگان این جشنواره در روز 17 اسفند ماه، همزمان با یازدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، معرفی خواهند شد و با اهدای جوایز ارزنده مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

[ دو شنبه 11 اسفند 1393برچسب:خاره نویسی,

] [ 17:41 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت دهه فجر

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی شهر نقاب به مناسبت ایام دهه فجر مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب با همکاری مهد کوک رنگین کمان برگزار  کرد. از دیگر برنامه های این مراسم پذیرایی کودکان در کتابخانه؛ بازدید از بخش کودک کتابخانه و همچنین خواندن سرود انقلاب توسط  بچه های  مهد کودک رنگین کمان بود.  آقای فیضی مسئول کتابخانه و خانم غلامی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین ضمن تشکر از مربیان مهد کودک رنگین کمان عنوان کردند. این مسابقه های و حضور کودکان در کتابخانه می تواند زمینه ساز حضور دایمی کودکان در کتابخانه و علاقمندی آنها به مطالعه شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[ سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:مسابقه نقاشی, کتابخانه عطاملک جوینی, سعید فیضی,

] [ 14:6 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

مسابقه خاطره نویسی کتابداران برگزار می شود.

 

اداره کل امور فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی دومین دوره مسابقه خاطره نویسی مخصوص کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی کشور را برگزار می کند.

 

به گزارش لیزنا، اداره کل امور فرهنگی نهاد به منظور بهره گیری از تجارب کتابداران در زمینه های گوناگون علمی، پژوهشی و کاربردی با اهدافی چون تقویت قدرت نگارش، شناسایی و پرورش استعداد نویسندگی، استفاده از آثار فاخر در تولید فیلم نامه و سایر محصولات فرهنگی و... اقدام به برگزاری مسابقه خاطره نویسی میان کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی می کند.

 

موضوعات دومین دوره مسابقه خاطره نویسی کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی کشور است.

 

کتابداران؛

کودکان و نخستین تجربه های برخورد با کودک؛

اندیشمندان و نویسندگان در کتابخانه؛

کتابدار به عنوان مشاور امین؛

ارزشمندترین تجربه کاری؛

کتابداران و خیرین کتابخانه ساز؛

اهدای کتاب؛

کتابداران و جایگاه شغلی؛ اجتماعی؛ آموزشی؛

کتابداران و دنیای مجازی؛ کتابدار و خانواده؛

اعضاء کتابخانه؛

نخستین تجربه حضور؛

وقایع و اتفاقات جالب؛

دوستان کتابخانه و من و کتابدار.

 

متقاضیان شرکت در این مسابقه می بایست آثار خود را در تا بیست دوم بهمن 93 به ادارات شهرستان و یا اداره کل امور فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق آدرس پست الکترونیکی khatereh@iranpl.ir این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

 

[ سه شنبه 30 دی 1393برچسب:مسابقه خاطره نویسی,

] [ 15:9 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت هفته کتاب

 کتابخانه عمومی عطاملک جوینی شهرستان جوین به مناسبت بیست و دومین سالگرد هفته کتاب ، کتابخوانی و کتابدار، جهت تشویق خردسالان و علاقمند نمودن آنها به کتاب  وکتابخانه مسابقه نقاشی را با همکاری مهدکودک رنگین کمان در تاریخ 93/08/26 در محیط کتابخانه برگزار کرد و در پایان به بهترین نقاشی ها نیز جوایزی را اهدا نمود.

 

 

 

 

[ چهار شنبه 28 آبان 1393برچسب:مسابقه نقاشی, کتابخانه عطاملک جوینی,

] [ 17:34 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

صفحه قبل 1 صفحه بعد