کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

به مناسبت دهه کرامت و روز دختر انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جوین، همزمان با ایام مبارک دهه کرامت در خرداد ماه 1401 جشن روز دختر در محل کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان و نمایشگاه کتاب و شعار بدین مضمون در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب دایر می باشد

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب با همکاری اداره بهزیستی، هلا احمر و اداره ورزش و جوانان، جشن روز دختر را در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر نقاب برگزار کرد .  در این مراسم از اعضای دختر فعال کتابخانه و همنام معصومه دعوت و هدیه فرهنگی به آنها اهدا شد اجاری سرود سلام فرمانده،  نقالی از داستان های شاهنامه توسط خانم فاطمه موسوی و مسابقات مفرح از برنامه های این جشن بود .

 
سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر گفت: همچنین نمایشگاه کتابی از منابع موجود در کتابخانه به مناسبت دهه کرامت و روز دختر در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب دایر می باشد.

وی همچنین افزود: برپایی نمایشگاه کتاب مناسبتی می تواند نشان دهنده رسالت فرهنگی کتابخانه ها در موضوعات و مناسبت های مختلف باشد

[ دو شنبه 16 خرداد 1401برچسب:دهه کرامت، 1401، کتابخانه عطاملک جوینی نقاب,

] [ 15:21 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل آورد

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جوین،کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب در پی اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی ملی رضوی و با هماهنگی با اداره آموزش و پرورش  شهرستان جوین از برگزیدگان کتابخانه در این جشنواره  همزمان با تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی و فرهنگی دانش آموزان در محل سالن الغدیر شهر نقاب تقدیر به عمل آورد.

سعید فیضی، مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی هر ساله با هدف ترویج فرهنگ رضوی و ادای دین به ولی نعمت سرزمین ایران حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) و با بخشهای ویژه برگزار می شود.
وی افزود: یازدهمین دوره این جشنواره برای همه گروه های سنی و صنفی در بخشهای مختلفی همچون نقاشی، معرفی کتاب، چهار گزینه ای و ... و با بخش ویژه حضرت مهدی(عج) برگزار شد.

در همین راستا، پس از اعلام برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی ملی رضوی، با هماهنگی با اداره آموزش و پرورش از 6 نفر از برگزیدگان کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب در محل سالن الغدیر نقاب تقدیر به عمل آمد.