کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

حال و هوای دهه مبارک کرامت در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جوین، همزمان با ایام مبارک دهه کرامت در تیرماه سال 1398 کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب با  برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع به استقبال این روزها رفت.


  1: برپایی نمایشگاه کتاب
فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر گفت: علاقه مندان می توانند کتاب های این نمایشگاه را که به بررسی شخصیت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)می پردازد را در صورت نیاز امانت بگیرند.

وی همچنین افزود: برپایی نمایشگاه کتاب مناسبتی می تواند نشان دهنده رسالت فرهنگی کتابخانه ها در موضوعات و مناسبت های مختلف باشد.

 

2: قصه خوانی و جمع خوانی از کتاب 8 قصه از امام جواد(ع)

به مناسبت ایام مبارک دهه کرامت سعید فیضی مسئول کتابخانه ضمن حضور در در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب8 قصه از امام جواد (ع) را همراه با بچه ها جمع خوانی کرد

 

3: به مناسبت  دهه کرامت در تیر ماه سال 1398  کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب اقدام به برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه ای ویژه این هفته در محل کتابخانه کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین، به مناسبت  دهه کرامت در تیر ماه سال 1398  کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب اقدام به برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه ای ویژه این هفته در محل کتابخانه کرد.

در این نشست که با حضور خانم محمدی کتابدار کتابخانه عطاملک جوینی و جمعی از اعضای کتابخانه برگزار شد 6 کتاب از جمله کتاب در عصمت از سری کتاب های نهمین دوره جشنواره رضوی معرفی گردیدو در پایان نیز به معرفی کنندگان کتاب و بانوان با نام معصومه هدایایی تقدیم گردید.

 

ملانصردین زندگی خویشتنم/ نویسنده: مسعود لعلی/ ارائه دهنده: الهام نقابی/ عضو کتابخانه

کتاب «ملانصرالدین زندگی خویشتنیم» نوشته‌ی «مسعود لعلی» است. «تبیین جایگاه اعتماد به نفس و عزت نفس»، «عزت نفس و پیامدهای رفتاری ناشی از آن»، «خودخواهی»، «خود بزرگ بینی و خودنمایی»، «خودکامگی» و «الگوهای ذهنی اعتماد به نفس» این کتاب شامل برداشت‌های روانشناسانه از حکایات و لطایف ملانصرالدین و درس‌هایی برای افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس است. در قسمتی از کتاب می‌خوانیم: «ملا در بیابان زمین را می‌کند، یکی از هم ولایتی‌هایش او را دید و علت کارش را پرسید، گفت: چیزی در این بیابان زیر خاک کرده‌ام. اما حالا هرچه می‌گردم، پیدایش نمی‌کنم. مرد گفت: خوب بود، نشانه‌ای می‌گذاشتی. ملا گفت: همین کار را کرده‌ام. مرد پرسید: چه نشانه‌ای گذاشته‌‌ای؟

 

شاه کلید زندگی با قانون جذب/ نویسنده: جک کنفیلد/ ارائه دهنده: محبوبه نقابی/ عضو کتابخانه

سفر تو با این کتاب شروع می‌شود. تو می‌توانی زندگی‌ات را متحول کنی، و با آگاهی هر چه بیشتر زندگی آرمانی خود را خلق کنی. هر چیزی را که بخواهی، منتظر توست تا فقط آن را درخواست کنی. هر چیزی را تو بخواهی، آن هم تو را می‌خواهد.اما برای بدست آوردن آن باید اقدام کنی. کائنات موفقیت تو را می‌خواهد.

 

آموزه های جاودانه/ نویسنده:محمود پاکیزه / ارائه دهنده: زهرا نعیمی/ عضو کتابخانه

کتاب آموزه های جاودانه سوره احزاب را به صورت خیلی روان و قابل فهم تفسیر کرده است . در کنار تفسیر از روایات و احادیث با توجه به مضمون آیات استفاده شده است

 

 

راس الحسین/ نویسنده: حسین عبدالامیر صفراوی/ ارائه دهنده: فائزه کلاته آقا محمدی/ عضو کتابخانه

          قیام امام حسین(ع) حرف‌های زیادی را دنبال نمود که مهمترین آنها آزادی و عدالت خواهی، عزت و سرافرازی و از بین بردن فساد بوده‌است. این کتاب سفرنامه‌ای است که خوانندگان را با سر مطهر امام حسین(ع) و کاروان اسرا از کربلا تا شام همراه می‌سازد و ضمن بیان رنج‌ها و مصیبت‌های اهل بیت(ع) کرامت‌ها و معجزه‌هایی را که از سر مطهر امام (ع) در این سفر مشاهده گردیده بازگو می‌نماید و از روشنگری‌های امام سجاد(ع) و حضرت زینب(ع) و قیام امام حسین(ع) سخن می‌گوید

 

برزخ/ نویسنده: مهدی فربدی/ ارائه دهنده:اعظم ملایجردی/ عضو کتابخانه

مجموعه کتاب های سرنوشت انسان 3 سیری در مباحث مرگ، قبر، برزخ و قیامت در زندگی برزخی تکامل و رشد وجود دارد .اما تکامل برزخی ، تکامل عملی نیست . یعنی آن گونه نیست که ما آنجا بتوانیم اعمال انجام دهیم یعنی خیرات کرده ،نماز بخوانیم و بتوانیم کارهای خود را جبران کنیم .یعنی دار عمل و مزرعه همین دنیا است.اما تکامل معرفتی و علمی است .یعنی مرحله به مرحله حجاب‌ها کنار رفته و اسراری برای فرد کشف می‌شود . افرادی که اهل بهشت هستند با دیدن و فهمیدن لذت آن‌ها بیشتر می‌شود .

 

 در عصمت/نویسنده: علی اشرف عبدی/ ارائه دهنده: زهرا محمدی/ کتابدار کتابخانه

کتاب در عصمت، گذری بر زندگی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، جایگاه علمی و فرهنگی حضرت فاطمه معصومه(س)، مدح قم و وصف حضرت فاطمه معصومه(س)، عصمت، شفاعت و کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) و زیارت، سنت الهی فصل‌های این کتاب را تشکیل می‌دهد. این کتاب از سوی انتشارات زائر آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منتشر شده است.

 

4: تقدیر از اعضای عفیف و با حجاب و هم نام حضرت معصومه (س) کتابخانه طی مراسمی در محل کتابخانه

[ دو شنبه 17 تير 1398برچسب:دهه کرامت، تیرماه 1398، کتابخانه عطاملک جوینی، نشست کتاب خوان,

] [ 15:34 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

تازه های کتاب فروردین، اردیبهشت، خداد و تیرماه 1398 کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

شور نقاشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر نقاب

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین. به مناسبت مسابقات نقاشی نهمین دوره جشنواره رضوی کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب  با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان جوین قصه خوانی و مسابقه نقاشی از کتاب های کبوتر و آهوها و 8 قصه از امام جواد (ع) را برگزار نمود.

 

فیضی مسئول کتابخانه ضمن اعلام این خبر افزود. با هماهنگی کتابخانه این مسابقه در محل ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان جوین برگزار گردید. که ضمن استقبال کودکان از این مسابقه باعث ایجاد رابطه نزدیک فرهنگی بین کانون پرورش فکری کودکان با کتابخانه گردید . همچنین برگزاری این گونه مسابقات در محیط های که کودکان و نوجوان حضور دارند می تواند در عضو شدن آنها در کتابخانه های عمومی تاثیر گذار باشد.

برگزاری مسابقه نقاشی جشنواره رضوی در محل کلاس های اوقات فراغت روستای اسماعیل آباد شهرستان جوین

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین. به مناسبت آغاز مسابقات نقاشی نهمین دوره جشنواره رضوی کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب با حضور در محل کلاس های اوقات فراغت روستای اسماعیل آباد شهرستان جوین اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی کردند.

 

فیضی مسئول کتابخانه ضمن اعلام این خبر افزود. حضور و برگزاری مسابقات فرهنگی در روستا ها  و استفاده از ظرفیت اعضای فعال و فرهنگی همان روستا ضمن معرفی هر چه بیشتر مسابقات  جشنواره رضوی رضوی گام مهمی در شناخت کتابخانه به روستاها و جذب عضو می باشد.

جلسه جمع خوانی از کتاب نخل از هوشنگ مرادی کرمانی در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین. در راستای برنامه های فرهنگی جمع خوانی، کتاب نخل از هوشنگ مرادی کرمانی در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب و با حضور جمعی از اعضای کتابخانه  جمع خوانی شد.

 

فیضی مسئول کتابخانه ضمن اعلام این خبر افزود: جمع خوانی کتاب علاوه بر معرفی آن کتاب به اعضا می توانند نقش مثبتی در فرهنگ کتاب خوانی، معرفی کتاب و آشنایی اعضای کتابخانه با نویسندگان شود.

[ دو شنبه 3 تير 1398برچسب:جمع خوانی ، نخل، هوشنگ مرادی کرمانی ، کتابخانه عطاملک جوینی,

] [ 14:24 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]