کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

سامانه اینترنتی جشنواره کتابخوانی رضوی به بهره‌برداری رسید

 

همزمان با برگزاری هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، سامانه اینترنتی مستقل این جشنواره به منظور ایجاد امکان ثبت نام و اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهای این جشنواره، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سامانه اینترنتی مستقل جشنواره کتابخوانی رضوی به منظور سهولت در ثبت نام و اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای این جشنواره به آدرس www.razavi.iranpl.ir در دسترس علاقه‌مندان به کتابخوانی و معارف رضوی قرار گرفت.

در این سامانه علاوه بر امکان ثبت نام و اطلاع از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای این جشنواره، امکان دریافت نسخه الکترونیکی منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در رده‌های سنی  کودک (۴ تا ۱۱ سال)، نوجوان (۱۱ تا ۱۷ سال) و جوان و بزرگسال (۱۷ سال به بالا) نیز فراهم شده است.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این سامانه پوستر جشنواره را دریافت کنند و با مراجعه به بخش «اطلاعیه‌ها» از آخرین دستورالعمل‌های صادر شده از سوی دبیرخانه جشنواره مطلع شوند.

همچنین بخش دیگری از سامانه اینترنتی جشنواره کتابخوانی رضوی به نمایش آثار نقاشی برگزیده در دوره‌های گذشته این جشنواره اختصاص یافته است. در این سامانه علاوه بر ارائه نحوه ارتباط با دبیرخانه جشنواره، آدرس کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور ارائه شده که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این بخش، نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی به محل سکونت خود را بیابند.

 نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که از دوره ششم متولی برگزاری این جشنواره شده، همزمان با هشتمین دوره برگزاری این جشنواره اقدام به راه‌اندازی سامانه اینترنتی مستقل برای این جشنواره کرد تا ضمن ارائه آخرین اخبار و اطلاعات جشنواره‌ کتابخوانی رضوی، مسیر مستقلی را برای شرکت کنندگان در این مسابقه ایجاد کند.

[ یک شنبه 27 خرداد 1397برچسب:جشنواره رضوی، هشتمین، کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب,

] [ 17:16 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

تازه های کتاب خرداد ماه 1397 (سری اول )کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

[ دو شنبه 7 خرداد 1397برچسب:تازه های کتاب، کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب، خرداد 1397,

] [ 16:30 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]