کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

نشست کتاب خوان ویژه هفته کتاب 1398 در دانشگاه پیام نور شهر نقاب توسط کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب نشست کتاب خوان ویژه هفته کتاب سال 1398 در دانشگاه پیام نور شهر نقاب با حضور خانم عصمت غلامی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین، آقای سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی، اساتید و جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور، توسط کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب برگزار شد.

سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر افزود: خانم غلامی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین  در ابتدای جلسه نکاتی در باب اهمیت مطالعه و کتاب خواندن در پیشبرد فرهگ جامعه بیان کردند سپس آقای سعید فیضی مسئول کتابخانه عطاملک جوینی نقاب ضمن معرفی خدمات کتابخانه، کتاب جنون بشریت از تالیفات خودشان و کتاب وقتی نیچه گریست اثر اروین دی یالوم را برای حاضران در جلسه معرفی کردند دیگر کتاب های معرفی شده به شرح زیر می باشد.

                                                                                                                                        

 

سلام بر ابراهیم/ نویسنده: ابراهیم هادی/ارائه دهند:حمیده کلاته میری /دانشجو

 زندگی و اندیشه زرتشت/ نویسنده: علی دهباشی/ ارائه دهنده : راضیه کلاته آقا محمدی/ دانشجو

 دختر شینا / نویسنده : بهناز ضرابی زاده / ارائه دهنده : فاطمه محمدی ثابت/ دانشجو

قصه قصه تا ملاقات درون/ نویسنده : مهدی ملک فر/ ارائه دهنده : ریحانه عادلی فر/ دانشجو

 

در پایان این نشست جوایزی از طرف اداره کتابخانه عمومی شهرستان جوین به اهدا کننده گان کتاب اهدا شد.

 

نشست کتاب خوان مدرسه ای آبان ماه 1398 توسط کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین، به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب نشست کتاب خوان مدرسه ای ویژه آبان ماه سال 1398 در محل مدرسه متوسطه اول ابوالفضل العباس روستای کروژده شهرستان جوین با حضور آقای سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب و جمعی از دانش آموزان مدرسه برگزار شد. در ابتدای این نشست آقای سعید فیضی چند دقیقه ای در باب اهمیت مطالعه و خواندن کتاب و تاثیر کتاب خواندن در موفقیت مطالبی را بیان نمودند و ضمن معرفی خدمات کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب کتاب المپیک در کتابخانه آقای لمونچلو نوشته کریس گرابنستاین را برای دانش آموزان معرفی کرد.  دیگر کتاب های معرفی شده در این نشست به شرح زیر می باشد.

 

 

کونت مونت کریستو/ نویسنده: الکساندر دوما/ارائه دهند: حسین کروژدهی/دانش آموز

 

 نامیرا/ نویسنده: صادق کرمیار/ ارائه دهنده : علی مقامی/ دانش آموز

 

 قصه ما مثل شد / نویسنده : محمد میرکیانی / ارائه دهنده :محمد سلیمانی/ دانش آموز

 

در پایان به دانش آموزانی که کتاب معرفی کرده اند جوایزی از طرف کتابخانه اهدا شد.

  

اعضای برتر کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب در سال 1398

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین، به مناسبت فرا رسیدن ایام هفته کتاب سال 1398 کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب جهت معرفی اعضای برتر خود و همچنین تشویق دیگر اعضای کتابخانه بنری از اعضای برتر یکسال گذشته( خانم ها: آسنات برغمدی، کوثر کلاته آقا محمدی، نازنین زهرا ایزدی فر، حدیثا نقابی، مائده نقابی، آقایان: صادق شریفی موحد، یاسیبن پاسبان، ابوالفضل پاسبان) خود را چاپ و در درب اصلی کتابخانه نصب نمود.

سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب این اقدام را گامی در جهت تشویق دیگر اعضا مخصوصا کودکان و نوجوانان جهت حضور هر جه بیشتر به کتابخانه عنوان کرد.

[ یک شنبه 26 آبان 1398برچسب:اعضای برتر, کتابخانه عطاملک جوینی نقاب, 1398,

] [ 11:46 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

عضویت رایگان به مناسبت هفته کتاب سال 1398

بمناسبت هفته کتاب، کتاب خوانی و کتابدار شنبه 25 آبان ۱۳۹۸ عضویت در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی رایگان می باشد و تنها مبلغ هزار تومان بابت صدور کارت دریافت خواهد شد

همشهریان عزیز این فرصت را غنیمت شمرده به اتفاق خانواده گراميتان در کتابخانه عضو شوید

❌ همچنین بمناسبت هفته کتاب از تاریخ بیست سوم الی سی ام آبان جریمه و دیر کرد
کتابهای امانتی تاریخ گذشته درصورت برگشت کتابها، دریافت نخواهد شد

[ سه شنبه 21 آبان 1398برچسب:هفته کتاب، سال 1398، کتابخانه عمومی عطاملک جوینی، عضویت رایگان,

] [ 16:34 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

برگزاری نشست کتاب خوان مدرسه ای آبان ماه 1398 توسط کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین، به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب نشست کتاب خوان مدرسه ای ویژه آبان ماه سال 1398 در محل مدرسه ابتدایی منتظری شهر نقاب با حضور خانم محمدی کتابدار کتابخانه و جمعی از دانش آموزان مدرسه برگزار شد. .طی این نشست کتاب  داستان های بامزه نوشته هلن پایبا توسط خانم محمدی کتابدارکتابخانه برای دانش آموزان معرفی شد و همچنین یک داستان از این کتاب در کلاس خوانده شد و حلقه کند و کاو برای داستان خوانده تشکیل شد. دیگر کتاب های معرفی شده در این نشست به شرح زیر می باشد.

  

قصه های خوب برای بچه های خوب / نویسنده: مهدی آذر یزدی /ارائه دهند: محمد جواد ادیب فر/دانش آموز

قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب مجموعه کتابی است به قلم مهدی آذر یزدی که در آن، داستان‌های کهن را برای کودکان و به زبان کودکانه، بازنویسی کرده‌است. وی اولین کتاب از مجموعهٔ ۸ جلدی قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب را  توسط مؤسسه انتشاراتی امیرکبیر منتشر کرد[

 

 

قصه های مادر بزرگ / نویسنده: معصومه رمضانی/ ارائه دهنده : امیر علی برهانی / دانش آموز

کتاب قصه های مادر بزرگ خوب من نوشته معصومه رمضانی می باشد.

که شامل داستان  های کوتاهی برای گروه سنی نوجوان می باشد.

 

 خندمین تر افسانه(جلوه های طنز در مثنوی معنوی) / نویسنده : اسماعیل امینی / ارائه دهنده : هانی عدالتی/ دانش آموز

امینی در فصل نخست کتاب خود می‌کوشد تحت عنوان «مروری بر ملاحظات نظری» با استناد به سخن صاحب‌نظران، دو گونه طبقه‌بندی انواع طنز را توضیح دهد و در ادامه به بررسی تعریف‌ها و روش‌های طبقه‌بندی گونه‌های طنز بپردازد.
فصل دوم کتاب، «نگاهی به کتاب تلخند» نام دارد. این کتاب از مهدی برهانی است و در آن، طنز در داستان‌های مثنوی بررسی شده است.
فصل‌های بعدی کتاب، مربوط به طنز و اهداف عالی در مثنوی، روش طبقه‌بندی شوخ‌طبعی در مثنوی و ذکر خلاصه‌ای از هفتاد و هفت حکایت طنز‌آمیز مثنوی، به صورت نثر و طبقه‌بندی این حکایات براساس آماج‌های مورد تهاجم است

 

  

قصه های برگزیده از گلستان و ملستان / نویسنده : مهدی آذر یزدی / ارائه دهنده : علی یوسف آبادی / دانش آموز

کتاب قصه‌های گلستان و ملستان توسط مهدی آذر یزدی نگارش یافته است. کتاب قصه‌های گلستان و ملستان بن‌مایه اخلاقی_اجتماعی دارد و در حوزه کتاب‌های کودک و نوجوان جای می‌گیرد. کتاب قصه‌های گلستان و ملستان درواقع داستان‌هایی از کتاب گلستان سعدی است که با نثر روان برای کودکان مجدد نگاشته شده.

 

 فرانکلین دروغ می گوید / نویسنده: بورژوا پولت / ارائه دهنده : امیر حسین سمندی نژاد / دانش آموز

در داستان‌های فرانکلین، هر داستان با شمردن توانایی‌ها و کارهایی که فرانکلین از عهده آنها برمی‌آید شروع می‌شود و سپس به مشکلات و ناتوانی‌های او می‌پردازد. این نکته از ویژگی‌های این کتاب است و به مخاطب نشان می‌دهد که هر انسانی مجموعه‌ای از توانایی‌ها و ناتوانی‌هاست.

 

در « فرانکلین دروغ می گوید » مخاطب یاد می‌گیرد توانایی‌های خود را باور کند، شجاعت پذیرش اشتباه خود را داشته باشد و آن را جبران کند.

  در پایان این نشست جوایزی از طرف اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین به معرفی کننده گان کتاب  اهدا شد.

[ سه شنبه 21 آبان 1398برچسب:نشست کتاب خوان، مدرسه ای، هفته کتاب 1398، کتابخانه عطاملک جوینی نقاب,

] [ 16:28 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

ساخت اوریگامی در مدرسه ابتدایی شهید قدوسی ملایجرد

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جوین،. در راستای برنامه های فرهنگی و به مناسبت در پیش بودن هفته کتاب برنامه ساخت اوریگامی با همکاری کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب و مدرسه ابتدایی قدوسی ملایجرد  در محل مدرسه برگزار شد.

آقای سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر افزود: باهمکاری خانم محمدی کتابدار کتابخانه عطاملک جوینی و آقای کلاته ای معلم پایه سوم ابتدایی، کتاب (اوریگامی ساده، تالیف روح الله گیوه چی) معرفی شد و یک اوریگامی از این کتاب به بچه های کلاس آموزش و توسط بچه ها ساخته شد.

وی همچنین افزود. ساخت اوریگامی باعث پرورش خلاقیت، تقویت هوش مسئله (اوریگامی ترکیبی از هنر و علم است و به نوعی به هر دو نیمکره مغز مربوط می شود. ساخت اوریگامی به هر دو دست نیاز دارد و به همین دلیل تمرین اوریگامی ورزش مغز محسوب می شود و با توانمند کردن هر دو نیم کرده مغر، به حل مسائل پیچیده کمک می کند) و تقویت تمرکز می شود.

[ شنبه 18 آبان 1398برچسب:هفته کتاب، سال 1398، کتابخانه عمومی عطاملک جوینیريال مدرسه قدوسی,

] [ 13:48 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

بازدید و قصه گویی برای بچه های مهدکودک فردای روشن شهر نقاب در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین. به مناسبت 13 آبان روز دانش آموز ضمن بازدید بچه های مهدکودک فردای روشن نقاب از کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب آقای سعید فیضی مسئول کتابخانه کتاب بچه ابر را بچه ها قصه گویی کردند.

 

سعید فیضی مسئول کتابخانه عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر افزود. ضمن بازدید و قصه گویی برای بچه ها مسابقه قصه خوانی نیز بین بچه ها برگزار شد که به تعدای از بچه ها نیز از طرف کتابخانه جوایزی اهدا گردید.

[ سه شنبه 14 آبان 1398برچسب:13آبان ماه ؛ کتابخانه عطاملک جوینی؛فیضی,

] [ 14:53 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]