کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

شب یلدا همراه با برنامه های متنوع فرهنگی در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جوین، همزمان با نزدیک شدن به بلندترین شب سال و آغاز زمستان 1399 کتابخانه عمومی عطاملک جوینی با برگزاری نشست حافظ خوانی و شاهنامه خوانی  با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور آقای سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب، خانم زهرا محمدی کتابدار کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب، و تعدادی از فعالان فرهنگی کتابخانه به استقبال این جشن و یادگار کهن ایران زمین رفت.

 

سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر افزود: مسابقه عکاسی ویژه شب یلدا با مضامین عکس سلفی و غیر سلفی با کتاب در شب یلدا، قصه خوانی در شب یلدا، تزئین سفره یلدا با کتاب و عکس های خلاقانه یلدایی، ویژه در جمع های کوچک خانوادگی نیز با همت کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب و با همکاری آقای جوادی صاحب کتاب فروشی کویان شهر نقاب و خانم عباس آبادی مسئول بیمه کارآفرین در حال برگزاری می باشد. که به عکس های برگزیده جوایزی نیز تقدیم می گردد.

برگزاری مسابقه عکاسی ویژه شب یلدا توسط کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

[ شنبه 29 آذر 1399برچسب:مسابقه عکاسیُ، شب یلدا، کتابخانه عطاملک جوینی، 1399، نقاب,

] [ 14:36 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

برگزاری مراسم تقدیر از برگزیده گان مسابقات فرهنگی کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین،  در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب طی مراسمی از برگزیده گان مسابقات کتابخوانی دنیای سوفی مسابقه و نقاشی  با موضوع کتاب و خانواده که در هفته کتاب سال 1399 برگزار شده بود در محل نماز خانه اداره آموزش و پرورش شهرستان جوین با حضور آقای محمد رضا دلیری ریاست آموزش و پرورش شهرستان جوین و خانم غلامی ریاست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین تقدیر کرد.

سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر افزود: در این مراسم آقای دلیری ضمن خوش آمدگویی به حاضران از فعالیت های کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب تقدیر و مطالبی را درباره اهمیت کتاب و کتاب خوانی بیان کردند در ادامه خانم غلامی نیز از همکاری اداره آموزش و پرورش برای برگزاری مراسم تقدیر در نماز خانه این اداره تشکر کردند و در پایان نیز جوایز برگزیده گان در بخش مسابقه کتاب خوانی از کتاب دنیای سوفی به خانم ها؛ سمانه قدرآبادی، مهشید حکم آبادی، سکینه کلاته میمری، فاطمه توحیدی پور و افسانه طاهر نژاد و در بخش مسابقه نقاشی به آقای محمد مهدی رامشینی و خانم ها؛ فاطمه رامشینی، یلدا بهروزفر، دنیز بهروزفر و پریا نقابی اهدا شد.

[ چهار شنبه 26 آذر 1399برچسب:مراسم تقدیر، مسابقات کتاب خوانی، کتابخانه عطاملک جوینی نقاب، 1399,

] [ 8:54 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی دنیای سوفی برگزار شده به مناسبت هفته کتاب سال 1399

اسامی برندگان مسابقه نقاشی کتاب و خانواده به مناسبت هفته کتاب سال 1399

نشست کتاب خوان ویژه هفته کتاب 1399 در اداره بهزیستی شهرستان جوین توسط کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

به مناسبت هفته کتاب سال 1399 نشست کتاب خوان ویژه این هفته در اداره بهزیستی شهرستان جوین توسط کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب برگزار شد.

این نشست با حضور خانم سردارآبادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان جوین، آقای سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی، خانم محمدی کتابدار کتابخانه و جمعی از کارکنان اداره بهزیستی و اورژانس اجتماعی برگزار شد.

سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر افزود: این نشست که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. ابتدا خانم سردارآبادی رئیس اداره بهزیستی ضمن خوشدآمدگی و تبریک هفته کتاب به کارکنان کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب اعلام نمود که این اداره پذیرایی برنامه های فرهنگی و ارتباط بیش از پیش با کتابخانه و ارجاع مراجعان بهزیستی برای حل مشکلات خود با کتاب اشاره نمود. در ادامه آقای فیضی ضمن تشکر ویژه از دغدغه مندی خانم سردارآبادی برای اجرای برنامه های فرهنگی ابراز امیدواری کرد که همکاری بین کتابخانه و بهزیستی به حل بعضی از مشکلات و معظلات اجتماعی با استاده از کتاب کمک کند. در ادامه نیز خانم محمدی کتابدار کتابخانه کتاب چگونه کتاب بخوانیم( از منابع معرفی شده به عنوان کتاب خوان ماه آبان 1399) نوشته مارتمیمر جی آدلر را معرفی نمودند دیگر کتاب های ارائه شده در این نشست به شرح ذیل می باشد.

                                                                                                                                       

تاب آوری/ نویسنده: کارن رویچ/ارائه دهند:زهره سردارآبادی/رئیس بهزیستی

 جاناتان مرغ دریایی/ نویسنده: ریچارد باخ/ ارائه دهنده : سعید فیضی/ مسئول کتابخانه

 سلام بر ابراهیم / نویسنده : گروه فرهنگی ابراهیم هادی / ارائه دهنده : زهره اکبری/ عضو کتابخانه و کارمند بهزیستی

تئوری انتخاب/ نویسنده : ویلیام گلاسر/ ارائه دهنده : جمیله خرمی/ کارمند بهزیستی

 مشکلات را شکلات کنیم/ نویسنده مسعود لعلی/ ارائه دهنده: معصومه کلاته میمری/ عضو کتابخانه و کارمند بهزیستی

[ یک شنبه 2 آذر 1399برچسب:هفته کتاب، سال 1399، کتابخانه عمومی عطاملک جوینی، بهزیستی، نشست کتاب خوان,

] [ 9:22 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]