کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

جلسه جمع خوانی از کتاب، چگونه کتاب بخوانیم در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین: در راستای برنامه های فرهنگی و به مناسبت 17 اسفند سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور  جمع خوانی  ازکتاب چگونه کتاب بخوانیم از مارتیمر آدلر در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب و با حضور آقای فیضی مسئول کتابخانه و تعدادی از اعضای کتابخانه جمع خوانی شد.

 فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر افزود : به همین مناسبت نیز نمایشگاه کتابی برای آشنایی هر چه بیشتر اعضا با کتابخانه های عمومی و خدمات آن نیز در محل کتابخانه دایر می باشد

قصه خوانی و بازدیدمهدکودک فردای روشن شهرستان جوین از کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین، به مناسبت 17 اسفند سالروز تایسس نهاد کتابخانه های عمومی کشور مهد کودک فردای روشن شهرستان جوین از کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب بازدید و آقای فیضی کتابخانه ننه نقلی و کدوی قلقله زن را برای بچه ها   قصه خوانی کردند.

 

فیضی مسئول کتابخانه ضمن اعلام این خبر افزود: در پایان بازدید بعضی دانش آموزان آخرین کتاب غیر درسی را که خوانده و لذت برده بودند برای دیگران معرفی و در پایان به آنها جوایزی از طرف کتابخانه اهدا شد.

[ شنبه 11 اسفند 1397برچسب:قصه خوانی، بازدی مهد کودک فردای روشن، کتابخانه عطاملک جوینی نقاب,

] [ 13:18 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

جلسه جمع خوانی از کتاب لحظه های انقلاب در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین. در راستای برنامه های فرهنگی  جمع خوانی کتاب و به مناسبت چهلمین بهار انقلاب کتاب لحظه های انقلاب از محمود گلابدره یی در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب.با حضور آقای فیضی مسئول کتابخانه و جمعی از اعضای کتابخانه  جمع خوانی شد.

 

فیضی مسئول کتابخانه ضمن اعلام این خبر افزود: جمع خوانی کتاب علاوه بر معرفی آن کتاب به اعضا می توانند نقش مثبتی به فرهنگ کتاب خوانی در جامعه کمک کند. و باعث آشنایی هر چه بهتر و بیشتر اعضا با وقایع تاریخی از طریق کتاب گردد.

برگزاری مسابقه نقاشی و قصه خوانی در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین. کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب به مناسبت بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران مسابقه نقاشی را با موضوع کتاب و کتاب خوانی و  با مشارکت مهد کودک رنگین کمان شهرستان جوین در محل بخش کودک کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب برگزار کرد.

 فیضی مسئول کتابخانه ضمن اعلام این خبر افزود: درگیر کردن کودکان را از سنین کودکی با کتابخانه گام مهمی در کتاب خوان کردن آنها در بزرگسالی عنوان کرد. در پایان مراسم ضمن تقدیر از نقاشی برتر کودکان، بخش کودک کتابخانه نیز به آنها معرفی و برای کودکان قصه خوانی انجام شد.

برگزاری جشن هفته کتاب همراه با قصه خوانی درکتابخانه عطاملک جوینی نقاب با حضور مهد کودک دنیای فسقلی

جمع خوانی از کتاب جنایات و مکافات در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

 

 از اقدامات فرهنگی کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب برپایی نشست جمع خوانی از کتاب جنایات و مکافات داستایفسکی در محل کتابخانه با حضور اعضای کتابخانه است

قصه خوانی در مهدکودک فردای روشن به مناسبت هفته کتاب سال 1397

[ یک شنبه 20 آبان 1397برچسب:قصه خوانی, مهد کودک فردای روشن, خانم محمدی, هفته کتاب سال 1397,

] [ 15:7 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

شور نقاشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر نقاب

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین. به مناسبت آغاز مسابقات نقاشی هشتمین دوره جشنواره رضوی کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب  با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان جوین جمع خوانی و مسابقه نقاشی از کتاب مژده گل را برگزار نمود.

 

فیضی مسئول کتابخانه ضمن اعلام این خبر افزود. با هماهنگی کتابخانه این مسابقه در محل ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان جوین برگزار گردید. که ضمن استقبال کودکان از این مسابقه باعث ایجاد رابطه نزدیک فرهنگی بین کانون پرورش فکری کودکان با کتابخانه گردید . همچنین برگزاری این گونه مسابقات در محیط های که کودکان و نوجوان حضور دارند می تواند در عضو شدن آنها در کتابخانه های عمومی تاثیر گذار باشد.

برپایی نمایشگاه کتاب سلامت و جمع خوانی از کتاب دانشنامه بدن انسان در کتابخانه عطاملک جوینی نقاب

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جوین، همزمان با فرارسيدن روز جهاني سلامت در ارديبهشت ماه  1397نمایشگاه کتابی بدین مضمون در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب دایر و کتاب دانشنامه ی بدن انسان برای دانش آموزان مدرسه شهید نامجو جمع خوانی شد
  
فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر گفت: سلامت موضوع مهم و اساسی است که کتاب های مفید در این زمینه  می تواند در ارتقای فرهنگ سلامت عموم مردم نقش مهمی را ایفا کند ولی همچنین افزود علاقه مندان می توانند کتاب های این نمایشگاه را که به مقوله سلامت در ابعاد مختلف  می پردازد را در صورت نیاز امانت بگیرند.

 

از دیگر برنامه های گرامی داشت هفته سلامت در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب جمع خوانی از کتاب دانشنامه بدن انسان نوشته استیو پارکر برای دانش آموزان مدرسه شهید نامجو  طی بازدید صورت گرفته از کتابخانه بود.

[ یک شنبه 2 ارديبهشت 1397برچسب:نمایشگاه کتاب، هفته سلامت جمع خوانی، کتابخانه عطاملک جوینی نقاب,

] [ 15:8 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

قصه خوانی و بازدید مدرسه ابتدایی شهید نامجو شهرستان جوین از کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین، در راستای بازدید های فرهنگی ازکتابخانه، مدرسه ابتدایی شهید نامجو شهرستان جوین از کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب بازدید و خانم محمدی کتابدار کتابخانه کتاب داستان های شاهنامه را برای دانش آموزان قصه خوانی  کردند.

 

فیضی مسئول کتابخانه ضمن اعلام این خبر افزود: در پایان بازدید بعضی دانش آموزان آخرین کتاب غیر درسی را که خوانده و لذت برده بودند برای دیگران معرفی و در پایان به آنها جوایزی از طرف کتابخانه اهدا شد.

جلسه جمع خوانی از کتاب آمادگی در برابر زلزله و برگزاری مانور زلزله در مدرسه قدوسی نقاب

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین. در راستای برنامه های فرهنگی حضور در مدارس ، جلسه جمع خوانی از کتاب آمادگی در برابر زلزله و برگزاری مانور زلزله در مدرسه قدوسی نقاب با حضور آقای فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب برگزار شد.

 

فیضی ضمن اعلام این خبر افزود: حضور مدارس و تعامل با دانش آموزان گامی مهمی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی  برای این قشر می باشد.

 

قصه خوانی و جمع خوانی از کتاب پسری که با رود آمد در مدسه قدوسی محله ملایجرد شهر نقاب

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین. نشست قصه خوانی و جمع خوانی از کتاب پسری که با رود آمد(داستان زندگی حضرت موسی (ع)  در محل مدرسه قدوسی شهر نقاب توسط سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی انجام  شد. ودر پایان این جلسه جوایزی از طرف اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین به دانش آموزان اهدا گردید.

فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر افزود: حضور در مدارس بخصوص مدارس ابتدایی و قصه خوانی و جمع خوانی کتاب برای دانش آموزان گام مهمی در تشویق و علاقه مند کردن این قشر از جامعه به کتاب و کتابخوانی است.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد