کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

تاریخ برگزاری ازمون استخدامی علوم اطلاعات اعلام شد.

              

 

          تاريخ و زمان برگزاري آزمون نهاد سال 1391

 

پيرو آگهي دعوت به همكاري نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور، به اطلاع متقاضيان شركت در آزمون دعوت به همكاري نهاد مي رساند، آزمون مذكور در روز جمعه مورخ 25/12/91، از ساعت 00/8 صبح لغايت 00/12 در حوزه هاي امتحاني در هر يك از استان ها كه متعاقباً از طريق همين پورتال(www.iranpl.ir) اعلام خواهد شد، برگزار مي گردد.
 
 متقاضيان مي بايستي يكساعت پيش از شروع آزمون با در دست داشتن اصل فيش واريزي بابت ثبت نام و اصل كارت ملي يا شناسنامه و پرينت كارت شركت در آزمون كه طي روزهاي آتي از طريق پورتال نهاد كسب خواهند نمود، در محل حوزه برگزاري آزمون حضور داشته باشند.
 

 

 

 

 
 
 
 
 

[ پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:استخدام نهادکتابخانه ها-استخدام کتابدار91,آزمون استخدامی,

] [ 21:19 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

نرم افزار جدید نهاد کتابخانه های عمومی کشور با نام پیام مشرق

 

  سامانه جامع نرم‌افزار مديريت كتابخانه‌هاي عمومي كشور، نخستين مرحله اجرايي طرح راه‌اندازي نرم‌افزار جديد را با نصب آزمايشي در كتابخانه مركزي تبريز آغاز كرد.  در سال 87 مطالعات اوليه و تخصصي با حضور كارشناس تخصصي حوزه كتابداري و فناوري اطلاعات روي نرم‌افزارهاي مختلف انجام شده و پس از آن تعدادي از نرم‌افزارها از جمله پيام مشرق وارد مرحله بررسي تخصصي‌تر به ‌صورت عملي شد
عمده‌ترين پايه فعاليت نرم‌افزار جديد، قابليت استفاده در محيط اينترنت از طريق خطوط پرسرعت بيان كرد و افزود: در كتابخانه‌هايي كه امكان برقراري خط اينترنت پرسرعت وجود ندارد، نرم‌افزار به‌صورت داخلي نصب و راه‌اندازي خواهد شد
با استفاده از اين نرم‌افزار امكان دستيابي به كتابخانه ديجيتال براي تمام اعضا فراهم مي‌شود. همچنين امكان سفارش كتاب نيز خواهند داشت. از ديگر قابليت‌هاي اين نرم‌افزار امكان سياهه‌برداري و رف‌خواني، اطلاع‌رساني و مديريت اخبار و تهيه انواع گزارش است
چشم‌انداز اصلي اين پروژه، سهولت دسترسي به منابع و خدمات كتابخانه عمومي براي همه مردم در سراسر كشور است، همچنين با استفاده از اين نرم‌افزار بانك اطلاعاتي متمركزي ايجاد خواهد شد كه از 500 كتابخانه عمومي در كشور پشتيباني مي‌كند.

در این راستا نرم افزار کتابخانه عطاملک جوینی از مهرماه 1391 به نرم افزار پیام مشرق تغییر یافت.

[ پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:نرم افزار پیام مشرق-کتابخانه عطاملک جوینی,

] [ 20:35 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

بابا نظر خاطرات شفاهی شهید نظرنژاد


شاید این مرد، محمدحسن نظرنژاد، در میان همه کسانی که جنگ هشت ساله را تجربه کرده‌اند یک استثنا باشد. او برای اولین بار سال 1358 به کردستان رفت تا آتشی که دست غریبه‌ها آن را روشن کرده بود، خاموش کند، هفده سال بعد یعنی در سال 1375 برای آخرین بار به کردستان رفت تا آغاز و پایان زندگی‌اش در کوه‌ها و قله‌ها نوشته شود.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:بابا نظر,کتابخانه عطاملک جوینی,

] [ 19:8 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

نورالدین پسر ایران

داد زدم: نزن. و گلوله را بغل کردم تا از مسیر آتش عقبه بردارم، اما فندرسکی که دستش را روی گوشش گذاشته بود، با فشار زانویش توپ را شلیک کرد ... شلیک توپ همان و به هوا رفتن من همان! سرعت و فشار آتش عقبه مرا مثل توپ سبکی به هوا پرتاب کرد ... هیچ چیز از آن ثانیه های عجیب به یاد ندارم ... فقط یادم هست محکم به زمین افتادم در حالی که گردنم لای پاهایم گیر کرده بود!


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:نورالدین پسرایران,نقدکتاب,کتابخانه عطاملک جوینی,

] [ 19:1 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

نگاهی به رمان مردی در تبعید ابدی

 

روایت داستانی از زندگی ملاصدرا شیرازی 
 نگاهی به رمان مردی درتبعید ابدی

آقا! خسته‌ایم و بیمار. تن دختر نو رسیده‌ام در تب می‌سوزد. شکایت نمی‌کنم و تا این لحظه می‌دانید. که گله نیز نکرده‌ام. با شما بودن، چون شما صبور بودن را می‌طلبد. اما به خاطرتان می‌آورم که ماه‌ها است آواره‌ایم آقا! از هیچ سو سکونتگاهی، راهی نیست که اگر باشد هم مسدودش کرده‌اند. مگر شما، آقا چه گفته‌اید و چه کرده‌اید که دشمناتان به چنین عذابی مهمان‌تان کرده‌اند؟»

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:مردی در تبعید ابدی,نقدکتاب,کتابخانه عطاملک جوینی,

] [ 18:54 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

صفحه قبل 1 ... 27 28 29 30 31 ... 32 صفحه بعد